2009年7月27日 星期一

忽然大排檔 ...

正當喺村巴之上與周公子傾緊心事,

小新同學打黎叫我 "清醒十五秒",
其實搭村巴唔訓覺, 仲有咩好做呢 ??

就係呢十五秒,
今晚又去左大排檔 !!

好日都唔坐入面,
怕熱, 上樓上啦不如 ~

一踏上條樓梯, 同老闆娘講 "丫 ... 有預感會撞到阿姨",
阿姨就撞唔到喇 ...
不過撞到姨丈 x 2, 契爺添, 仲有幾個叔叔 !!

有冇邪到咁 ??
唔單止姨丈 & 叔叔們,
仲有 ... 好日都唔見既 "強哥"
最後強哥既命運 ... 慘死於小新同學手下 !!!
下次都係坐番下面喇, 走都走得快 d 丫麻我 ~~

今晚除左証明左小新既英勇,
仲証實左 ... 你真係高我一個頭囉 !!!

無啦啦拎個 file 出黎, 想笑死人地個女咩 ??

勁低能 ... 不過我鍾意 ~~ 哈 !!!




喂喂喂 ... 聽日我地發達架喇 ~~ 哈 !!!

沒有留言: