2009年7月12日 星期日

發生咩事呢今日 ???

教完孖女做功課 ... 趕住返屋企拎野,
之不過 ... 做野緊要 D 既 !!
銀河丸丸又唔會走左去既,
一個丸丸換一個勁勁雪糕新地, 賺左 ~~

高太話我個吸塵機壞左,
好啦 ... 落去買吸塵機啦,
點知 ... 拎拎下條繩斷左 !!!
仲要拎住一抽貓糧,
點算點算 ??? 冇計 ... 都要行架啦 !!
行十步停一停囉唯有 !!!

小睡片刻, 仲專登較鬧鐘起身,
因為約左阿媽同打打食飯,
又點知 ... 妖, 無啦啦上大陸 !!!
嬲死你呀 !!! 我想食阿打蛋糕呀 !!

算 ...

再小睡片刻,
去完阿姨度再跟小基出去,
一見到小基架車 ....
呢個組合 ... 覺得自己好礙眼,
做咩唔一早話我知 ?
如果一早知, 我諗我會一直留喺阿姨屋企 ~~
仲有 ... 我個頭其實有冇真係咁好笑呢 ???

又算 ...

一蚊自助餐, 跌都跌左啦,
胃痛到想死 ... 忍唔住黑左一晚面 !!

再算 ...

柄埋一邊上網 ... 一直上到埋單 !!!
其實 .... 有一個歌好想好想唱 !!
又其實 ... 算擺啦 ~~


今日究竟發生咩事呢 ???




沒有留言: