2009年7月5日 星期日

劉大懞上身 !!

諗住出去行下, 去到 lift 口 ...
突然醒起 "丫 ... 好似冇帶鎖匙"

第一個反應係 "丫 ... 返屋企拎番條鎖匙先"
死低 B !!!
(但係 ... 落到街, 買野既時候 ... 我發現... 我冇帶既 ... 原來唔係鎖匙, 而係 ... 銀包 !!! oh my god ~~~ )

理智盡失後 ... 我決定 ...
為左 "它" .... 會視仁愛堂為我第二個家 !!!





羊羊 B .... 終於可以跟我返屋企 !!!



為左唔想再受班 ID 精英折磨,
菲菲選擇了 ... 一個叔叔 & 一個惡魔 !!



Nice Nice !!!





沒有留言: