2008年7月27日 星期日

晴天 Pig Pig ...

好乖好乖, 的起心肝執執執 ...
一直都唔捨得掉的無聊物件,
由頭到尾睇一次之後,
bye bye ~~~


埋頭苦幹之際, 個天突然黑抆抆,
好快好快 ....
還風還雨, 行雷閃電,
閂得廳個窗之時, 又接唔到電話,
大風到連廚房個門都開唔到,
嚇到發花癲, 又打一字電話 !!
嚇到都唔係好知自己 up 乜 Q !!!!


冷靜落黎, 再執 ...
一口氣睇番哂所有收過既咭咭,
最最最好笑果張, 都真係打打的豬既 "美心餅咭",
究竟 .... 我換唔換西餅好呢 ???
第二位既係 ... Mr. Lam 既牙醫覆診咭,
哈 ~ ~ 果然係創作人呢 ~~~
第三位既係 .... 都唔算得特別好笑,
只不過係 ... 最鍾意既一張 ...
劉小菲出生的經過 & 魔術師郵票一大張 ...
你 ... 仲記唔記得你寫過張咁既咭俾我呢其實??


夜晚, 極速飲左個湯, 免得開火,
之後返左故居搵 Pooh Pooh 食飯,
一哥, 錯哂呢你,
今晚 ... 我並冇食雞呢 ~~
哈哈 ~~~~

正當我努力執野之時,

阿大王子 ... 就係用呢個姿態 "灘" 足一個下午,

監視住我 !!!!! 毫無儀態 !!!

沒有留言: