2008年7月21日 星期一

Baby Tour ....

相當緊湊的星期天 ...

飲茶 with 小基, 輝哥 & 輝嫂
早幾日無聊, 突然好想食流沙奶皇飽 & 燒賣,
造就左今日既老人活動 - 飲茶 !!!
之不過 ... 個奶皇飽 ... 好 "流" !!!
小聚 with 大老師, 小美兒 & 大中小豬
好耐都冇見過大老師,
知道佢會去探晴晴,
嘻 ~~ 又跟埋去 ~~~
今日晴晴好乖, 冇再噴牛奶面膜俾契媽嘆 ~~~
仲有 ... 多謝大老師讚我係一個好女仔 !!! 好感動 ~~~~


究竟呢隻傻豬發咩夢 ? 訓左都笑咪咪架呢 ???


媽咪, 契媽佢地好嘈呀 ~~~~~


大聚 with 劈友們 & 小 Issac

借探 Issac 為名, 實質係打麻雀及打機,

口水仔好得意, 係又笑唔係又笑,

流到我一身都係口水 !!!

抱住 Issac 睇人打麻雀,

突然 ... 好多血 !!!!

原來 Issac 受傷, 流到我一手都係血,
傻仔唔識痛, 仲係我大脾 un un un , 笑笑笑,
少爺仔整親, 4 個宮女陪住佢,
真巴閉 !!! 哈 ~~~~

今晚 ... Pizza again !!!
呢個腸腸 Pizza, 我已經食左第三次喇 ~~~
腸腸 No More ... Please !!!


好搞笑的口水佬 ~~~

沒有留言: