2008年7月8日 星期二

不可思議星期二 ...

事隔 2 個月, 仍然有生日飯食 ...
今晚, 約左唐生食呢餐 "火滾" 生日飯 ...
我記得, 呢間燒餅鋪,
有人喺 2 年前已經話想試,
今晚終於可以去食喇,


睇佢鋪仔細細, 又幾 OK 喎 D 野食,
唔錯唔錯 ...

一路食, 一路拆 & 玩手信,
其實, 我真係覺得個杯杯好搞笑架呢 ~~~






食飽飽, 散左個步,
join 埋阿小基返屋企,
點知 ... 去左個好鬼異既地方,

哈 ... 今夜我於東涌停車場內一丁友傾電話 ...
都咪話唔好笑 ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

親愛的唐先生:

Sorry 呢 . .. 冇諗過一個 "隨手拎" 既紙袋,
會令你感到咁尷尬架呢 ... 哈 ~~~

之不過呢, 我想講 ...
我真係唔太鍾意呢 D 見到好鍾意, 覺得好靚,
隨口話買, 費是諗既 "生日禮物" ,
其實, 我真係寧願唔要呢 ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


沒有留言: