2008年6月6日 星期五

JCK @ Vegas 2008

第一次踏足美國 ... 振興美國經濟 !!!

猶如 "食七" 的自助餐
迷失於 Victoria's Secret
當街被藍色 m & m 調氣
我的第一次 @ vegas ... 唔見左 USD100 !!!
味道一般到一般的 dinner ...
大拿拿 USD2400 !!!!!!!!
再一次証明, 我對龍蝦係敏感 !!!
起到成身成腳都紅色一點二點 ..

冇腦 ... 冇力 ... on on 下 ... always 發夢的阿十 / 三十,
將所有人的心肝脾肺腎都激到跌哂出街,
無啦啦俾人的左入去做 "人肉洗車" !!!
洗車都算, 仲要打返 HK 話要遲一日先返,
火都黎 ... 你唔想返 HK, 但係我要返 HK !!!
9 秒 9 打尖洗車 ... 最後, 四傻再一次走難 !!!
如果唔係阿十 ... 我洗 Q 洗車 ... 激動到一見到大佬 & no. 2 就講終極粗口 !!!
食屎 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好彩 ... 最後都趕得切駁大機返 HK ... 仲無啦啦 upgrade 左 business !!!
算 ... 我黑面, 係好正常 !!!!!

算算算算算 ... 今次都有得著 ...

we are in the same time zone finally ...

多左時間傾計 ... 嘻 ~~~

有 d 擔心 ... 點解咁耐都仲未收到架呢 ????

沒有留言: