2008年6月13日 星期五

感謝分享 ...

口口聲聲話唔會縱我,
其實 ... 你好有可能係最縱我既一個呢 ...
哈哈 ~~~~~~~

一百年冇食過 KFC,
有雞食, 有野飲, 有電視睇, 仲有人陪我傾計,
你仲想點呢, 劉綺琪 ???

眼訓到極點, 但都好想睇埋個電視 ...
諗諗下, 已經好似睇左好多次喇 ...
唐亦琛, 我地又見面喇 ~~~

最近不停同新朋友傾計,
點解識左咁多年, 家下先知原來係同一個 channel 架呢 ?
你竟然識唱 "晴天雨天 ... 孩子天" !!!
好得人驚 !!!

燥狂, 閔爆 ... 想打人 ...
算擺啦 ... 黃小花 !!!!

大攬都扯唔埋,
我既無聊專長 "小手作",
竟然有可能創業 ???
我地竟然有可能成為 partner ????
如果真係可以, 就好喇 ~~~~~~
保守秘密 ... OKOKOK !!!
any 肥, 我會做 research 架喇 ~~~~~~~

" I am dun want to be poor"
then ur brian wave will send out idea to the universe,
and thats what u gonna bring back "poor" coz thats what u focus on

are u sure ???

"focus on positive, just think of what u want ??"

OKOK !!!

沒有留言: