2008年6月18日 星期三

我真的氣餒了 ...


當氣餒到極點, 整晚處於遊魂之際,
突然聽到 ... 傻瓜~有咩可以打比我 !!
劉綺琪, 你仲想點 ???
乖乖地, 早 D 訓啦 ...
聽日天未光就要起身,
黎緊既日子, 仲有大把野俾你做呢 !!
(請假設你係 "零秘書" ... 個心, 應該會好過一點)
最後, 連最唔想講既都講埋,
點解咩情況之下, 我都會打呢個 "一" 字電話架呢 ??
(開心也好, 唔好開心也好, 就連醉到連屋企都返唔到都好)
點解當我咩人都唔想見既時候,
明知你唔會就我,
都會好想同你食一個飯架呢 ??
蛋呀蛋, 呢三、四年以黎,
如果冇左你, 都真係唔知點算 !!!

沒有留言: