2010年7月19日 星期一

認真地煮飯仔 ...

我有懷疑過, 究竟係咪打緊風呢 ?? 點解個天會藍成咁 ???




既然咁好天, 就唔好浪費, 去搵臭豬玩 ~
踢波 + 叮叮叮 + 睇書書 + 食糕糕 + 扮覺豬,
咁就玩左 3 個鐘 !!


原來, 每個細路女都鍾意玩煮飯仔,
臭豬指住我隻錶, "三個鐘, 三個鐘, 三個鐘",
一直都唔明佢 up 乜, 原來 ... 佢係要我幫佢計時,
(佢煲左湯, 要煲三個鐘)


今日我先知 ... 數完 1 ~ 2 ~ 3 = 三個鐘 !!!


哈哈哈 ~~ 笑死人咩謝 long 晴你 !!!


媽媽仔, 你幾時再要執野, 要搵人幫手 (陪玩), 記住叫我喎 ... kakaka

沒有留言: