2010年7月14日 星期三

快樂星期六 ...

10 July 2010

郊左一個小遊,
飲左一個極具風味既茶,
出左一身汗,
同豬仔一家玩左一晚,
feel so good !!!



之不過最最最值得高興的,
莫過於收到蘇小小既電話 !!
足足三年有多,
想盡辦法都係搵唔到你地,
我傻到曾經幻想 "你地係咪出左咩意外" !!
雖然 phone book 已經冇 save 到你既號碼,
但係一見到來電顯示,
就知係你啦 - 小小 !!!
我想講 ... 除左据 Low 們,
我所記得既電話號碼, 不多於 5 個 !!
雖然唔會成日打住,
但係我到而家都識得背你屋企 & 手提 !!
聽到你把聲, 感動到想喊 !!
好開心喺呢一刻你諗起我,
好開心聽到你把聲,
好開心知道你地安然無恙 !!
真係好好好開心, 真係好好好掛住你 !!


沒有留言: