2010年1月29日 星期五

久違了的 ...

心情指數持續低落,

加上 "同事" 一句 "過左六點我唔做野,

不消一秒已到達頂點 !!!!


Ok ... fine ...

同事 is 同事, 我明白了 !!!

我會用 "正途" 去收復你呢班地球人, 請看著瞧 !!!


本來諗住 ... 食一個雪糕, 散一個步 ....


點知 ... 一個電話 ...

忍唔住講左句 : 我真係好掛住你呀 !!! (眼濕濕 ing)



其實每次食大排檔, 都會想起你 !! 真的 !!!
(每次同你食飯, 都唔洗自己諗食乜 ... 真好 !!)


下次見面, 唔知又要等到幾時 ???


p.s. 其實我想講, 我都幾介意俾人見到我呢個眼腫腫,烏 where 到頂點, 近乎訓覺 look 既造型 !!! 除左 ... 就只有你 !!!


希望好快又可以見到你啦 ... 阿均 !!!



沒有留言: