2010年1月13日 星期三

天氣不似預期 ...

今日大佬既消息, 反應何其冷靜,
要走 ... just let her go !!

天氣不似預期 ... 但要走, 總要飛 ...

執執執執執, 執得好起勁,
4 對鞋, 8 套衫, 2 件大褸 + 7 噸無聊野 ( 4 枝指甲油 + 2 隻啤啤 + 鴨鴨 dup 骨棒 + 畫簿)
但係 ... 其實只係得 5 日要 formal dressing,
之不過, 冇得俾我襯衫 & 鞋,
又冇野俾我喺酒店玩,我會好唔開心 !!

仍然係做到死魚狀態,
但係 ... 食左個勁滿足既飯,
R 左隻粉紅色象象 & 勁大個落地玻璃,
無聊一下, 其實都可以好開心丫,
之不過, 點解我會覺得個蠟燭會燒著個板架呢??
睇下我幾咁投入丫玩得 !!!
(俾人估到哂我籠野 !!!!)





呢個算唔算係禮物呢其實 ??

以後萬先生就會長住布吉 ... 哈 !!!



沒有留言: