2009年8月6日 星期四

迷 ...

一張迷幻的單,
搞左我大半日,
估唔到 ... 能見度得 30%,
都俾 ms fung 我諗緊乜 !!

好耐都未試過做 "最後一個",
黑抆抆的公司, 其實都幾得人驚 !!

今晚, 打破我 "落狗屎唔落街" 既原則,
其實我唔係怕落雨,
如果 dry 落雨唔行雷, 我係 OK 的 !!



爆汁雞翼,
大菜包與小菜包,
食一世都食唔完既豬井肉,
仲有酸 mei mei,
好爽 !!!

幾十歲人真係未試過喺街喪踩水 tum !!
勁低能 ~~ 但係我鍾意 ~~ 哈 ~~

每次行呢條路, 呢個個位,
都累到小新同學要 "殺生",
真係呢 ... 善哉 ... 善哉 ...




沒有留言: