2009年8月3日 星期一

神婆仔上身 ...

好奇心作祟, 跟人去睇三世書 !!!

原來 ...

麻甩仔性格非本人之意願, 我條命 ... 生成係 "男人格" !!
(麻甩底 + 女兒身 = 大排檔內講疊字 !! 哈 ~~ 笑死人個女咩你 ~~)

鍾意肥仔, 亦非本人之喜好, 我條命 ... 整定我要搵 "肥仔" !! 最好係黑抆抆既肥仔 !!
(好 ~ 意向堅定 ... 繼續 "肥" 下去 ~~ )

頭短, 身邊, 手短, 腳短, 手指短 = 五短 ... 好野黎架喎 !!
(陪我去果位 "朋友", 唔該唔好再笑 !! 咀都剪左你 !!)

唔可以早結婚 ??
(喂, 我都唔細啦家下 ~ ~ )

過左三十五歲 ... 好多魚, 好多雞, 好多羊, 好多牛, 好多金 ... 仲有 ... 好多衫 !!
(唔洗過左三十五, 已經有好衫啦 ~ 哈 ~~ )

信則有, 不信則無 ~~ 哈 ~~

做完神婆仔, 直衝 Ikea ~~~ 再次大排檔 ~~ (麻甩底又蒲面)

今晚 ... 知道左誠誠的秘密 !!

原來 ... 你真係好鍾意沖涼 !! 哈 ~~~~

仲有 ... 今晚又搭到林同學既 263 !!
免費搭巴士 again ~~ So Good !!



沒有留言: