2010年6月3日 星期四

菲菲的有趣親戚 ...

28 May 2010

話說一落機, 搵高生高太食飯,
其間, 阿女想問下基金既問題,
高生二話不說拎左張咭片俾我 !!

菲菲 : 呢個 Irene 咩料 ? 我打去就咁問佢就得架喇 ??
高生 : 你打去果時, 同佢講係 Disco 介紹
菲菲 : Disco ?? 邊個 Disco ???
高生 : Disco 係我個英文名
菲菲 : 吓 ????????? 你叫 Disco ?????????????
高生 : 係呀 ~ 咁我姓高, 渣的士 ... 咁咪叫做 "的士高" 囉 !!!

D - I - S - C - O !!!!

喺呢個 moment , 我已經笑到不受控制 !!!

又喺呢個 moment , 高太好冷靜咁發言 ...

高太 : 個個聽到佢個英文名, 反應係同你一樣 !!
菲菲 : 你咁爆, 我唔夠你玩 !!

(注意 ... 我係 non-stop 咁笑左足足 5 分鐘 !!!)

點解我 D 親戚會咁好笑 ?????????? 哈哈哈哈哈 !!!!

沒有留言: