2010年5月16日 星期日

My Day の 壽司篇

二○一○年五月十三日


五月 ... 係我既 !!!
(好彩你仲未洗哂你份糧啫 ... 呵 ~ )

雖然食唔到虫虫屋,下個月食番咪得囉 !!!
(有關人仕, 麻煩自己 BOOK 位)

又雖然今日俾班架仔架婆搞左七個鐘,
(冇錯 ... 係足足七個鐘 !!!)
喺個倉出黎果一刻照照鏡,
披頭散髮, 好似俾人強姦完咁 !!!

呢班友仔, 破左我喺 Sales 生涯既記錄 !!!
好彩 ... 最後都做到張 order,
如果唔係, 我會擺吃魚生, 擺睇日劇, 擺著日本衫 !!!




呢個魚生 ... 我相信個魚頭係唔食得架囉 !!!!







呢個咭 ... 相信係我認為最好笑既生日咭 !!!
(真係唔係好明 ... 點解會係 "彥祖劉華" 呢 ??)

any 肥 ... 多謝你心情唔多好都陪我食個飯 !!!

~~~ BBPE MNP ONF RSP ~~~












沒有留言: