2009年9月28日 星期一

Escaping ...

第二炮完結 = 第三炮來臨 ,
心肝脾肺腎已不知所蹤 !!!

"加州事件" 令小女子有 "撼頭埋牆" 之感,
喺 Ms. Chan Chan 見證下,
作出左一個小承諾,
加油加油 !!!

少女心事之 "散散步 + 飲飲酒",
少女呀少女 ... 千祈唔好學 Blue Jeans !!!
真係 ... 《豈有此理》!!!

歐氏少女, 我都知我件衫好靚 !!! 請你不要當左我係你公司的八婆 !!!
陳氏少女, 其實你唔撩我, 今晚都想散吓步黎自我調節一下 !! 你好叻 !!!




2 則留言:

少女兒 提到...

少女琪: 你放心, 你既氣質, 你既青春, 當然係拍馬都追唔上班8婆ka la~
因為佢地有名你叫"死8婆" ka ma~~
不過講真, 你件衫真係幾靚lor~ ha~ ^0^

陳氏少女 提到...

我梗叻!!