2008年9月28日 星期日

家庭樂 ...

九點 !!! 係九點 !!!
啲阿姨輪住打黎叫我起身 !!!
人地瞓左 5 個鐘咋 !!!!!
人地好眼訓呀 ))))))))))))))))))))

算 .... GO GO GO !!!

吉時到 ... 足足喺青松觀搞左 3 個鐘,
好熱呢我 ~~~~~
好彩有孖女同我玩,
如果唔係 ... 悶屎 !!!

吉時已過, 拉大隊返故居食下午茶,
嘩 ... 又俾孖女呃左我去扭蛋 !!!!!

算 .... 我都有份 !!!

光仔哥佢地釣左好多魚魚,
條 fish 有我咁高 .....
點解 ... 今日我會冇相機喺身架呢 ??

錯哂 !!!!!!!!

原來 ... 海魚真係好味好多架呢 ~~~~~~~~

沒有留言: