2007年11月10日 星期六

錦龍娶妻


二○○七年十一月九日 ... 錦龍娶妻 !!!

之前忙左咁耐, 終於等到呢一日 ... 見到新娘子咁幸福, 咁開心 ... 身為好朋友, 都替佢開心 ... 唔單止結婚開心 .. 仲有 d extra 正能量 ... 嘩 ... 我真係好開心呀 !!! 仲要係 5 月 14 添 ... 哈, 如果真係呢一日, 我實會送份大大大大大禮俾你架 !!!

D 兄弟雖然 really 油麻地, 不過 ... 整個玩兄弟既過程都好開心 !!
返男家, 等等等 ... 3 個白痴婆無啦啦跳起巴雷舞 ... 哈, so mo liu ar ~~
去到酒樓, 同阿四銀做接待小姐, 超累 ... 不問 "你係男家定女家? 親戚, 朋友定同事 ? 而家既同事定係舊同事 ?? " ... 好驚今晚發開口夢都會講住呢幾句野 ... 哈 ~~

雖然整晚都好趕, 但係 ... 都食得好開心 !!! D 賓客開始散水, 我地就開始影無聊相 ... 今晚見到 D 唔係成日都可以見既朋友仔 ... 冰人啦, 華華啦, 芝芝啦, 阿 Ken 啦 ... 嘩 .. 好開心呀 ~~~

散席後, 幫新娘子執好野 ... 要屋企喇 ... 我個喼, 咩都未執過 !!!

聽日就飛喇 ... 我地既懶散食 hea 聽日就出發喇 ...

hey girls ... are u ready ???

gogogo !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

TO: 星星 & 錦龍

你地帶左好多正能量俾我呀 !!! 見到你地咁開心, 搞到我都好開心 !!!
希望你地以後都開開心心, 健健康康, 甜甜蜜蜜 ... 日日都冧豬豬 !!
快 d 生個小寶寶, 我好想做靚靚契媽呀 ...
嘻 ~~

1 則留言:

匿名 提到...

多謝妳就真呀!!! 辛苦晒!!!